söndag 21 september 2008

Presentask

En altrad Noblesse-ask.
Först hade jag tänkt göra ett kort och sätta fast på framsidan, men det slutade med att jag klädde in hela asken. Eftersom det var den rosa asken fick jag måla kanten på insidan och flärpen med brunt för att det skulle smälta in bättre.

Stämpelmotivet är en av dem från hÄnglar och stÄnglars nya paket. Framsidan är liftad från ett kort från hÄnglar-bloggen.

När man lyfter på askens lock finns det en lucka på insidan och under den sitter presentkortet som var den egentliga presenten.

Jag har kommit på mig själv med att måla stygn på det mesta jag gör just nu =) På denna asken blev det ett par stycken. Om intresseklubben vill anteckna så är där 1'098 stycken.

7 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Åh så fin!! Vilken bra idé!! :0) Kram Kicki

Anonym sa...

Vilken fin ask, tack för titten!

Ulla sa...

Vilken kanon idé, jättefin var det. Kul att ge bort något så personligt.

Lisbet sa...

Vilken ljuvligt härlig godisask. Härlig design. Kommenterat mer i forumet.

Anonym sa...

:D De va många stygn de ;) Superfin ask!!

M@gs sa...

Åh, vad trevligt. Det är så kul att ge bort presenter som man har lagt sin egna stil på...
Kram

Anonym sa...

Jättefin och en mycket smart idé!
Blir ju så ofta att jag lägger presentkort i ett kuvert bara, det här känns ju som det blir lite mer.