söndag 8 juni 2008

Små väskor med godis

Här kommer något som jag gjort för några veckor sedan, har bara inte blivit färdig att lägga in det här innan.

Det är små handväskor med en godis i.

EDIT: Många har frågat efter någon mall eller beskrivning, både här och via mail. Kommer inte ihåg var jag såg om dessa allra först, men tänkte försöka knåpa ihop en liten beskrivning. Ska försöka få ut en här senast innan nästa vecka.

Har är en bild på några av dem.


För att få en bättre bild av hur små väskorna är kommer här bild på en från sidan. Inuti väskan har jag lagt en Geisha-chokladbit. Väskorna är alltså ca 3 cm höga.


9 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Åh, så söta!!! Finns det nån mall till dessa!??
Kramizar Kicki

Anonym sa...

Ursöta väskor.
Var de pilligt att göra dem??
Åh nu e jag sugen på geisha ju! =)

Kramiz

Storstadslivet efter 40 sa...

Vill gärna ha mallen, dessa väskor e ju hur söta som helst

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh så söta! Vilket pillerjobb! Du har verkligen lyckats för de ser "stora" ut!!

Anonym sa...

Gud så söta små väsker, kanske man skulle göra till fröknarna i avslutningspresent? ;)

Laila sa...

Men så bedårande vackra! Vilken idé...
Det finns inte någon mall som man kan få att pilla med? Tänkte om det kunde vara nått för fröknarna som ska avtackas på dagis... *kliar mig i huvudet*

Malmis sa...

Verkligen urgulliga väskor!
/Pyttisens mamma

Ulla sa...

Åååå så många och söta väskor...

Anonym sa...

vilka söta väskor:)