söndag 23 mars 2008

Skidåkning

Nu har jag för första gången gjort en dubbel-LO.

Blev på foton från när vi var i jämtland och dottern skulle åka skidor.


Jag börjar bara bli innerligt less på vår kamera, det blir aldrig riktigt bra när jag försöker fota av de olika sakerna, men denna gången blev det riktigt dåligt. Gjorde om det flera gånger och dessa var de minst dåliga.

Tyvärr så är inte färgerna autentiska och bilderna är inte alls så mörka. Dekorationerna syns också väldigt dåligt på båda bilderna *suckar*.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin layout!!
Tack snälla för kommentaren på min nya sida.

Lisbet sa...

Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

Ha en underbar helg