söndag 9 mars 2008

Lite äldre skapelser

Tänkte lägga in två LO som jag skapat förra året.
Den första här är när vi var i skogen och grillade korv. Det är dottern och hennes kusin på bilderna.

Hade lite problem med att få till journalingen vad jag än använde så blev det så fel, blicken drogs bara till den och det störde hela bilden. Tillslut provade jag med något genomskinligt och det fick bli laminerad plast för att kunna få stadga i det.
Texten är lite lättare att läsa irl än på fotot

Nästa LO är när jag och sambon förlovade oss. Det tog ett tag innan jag hittade ett papper som jag tyckte passade till fotografierna, nu blev det blommigt fast det var mitt i vintern ;)
Har klistrat små plastprickar i ett hjärta runt ena fotot för att fokusera på oss som ett par.



Jag har gjort en dold journaling, har skrivit refrängen till "vår låt". Som man drar fram underifrån det blommiga pappret.


1 kommentar:

Lisbet sa...

Nu är jag ute på bloggrunda igen. Passar på innan skidskyttet börjar igen. Känner att jag behöver inspiration så jag tittar in på din sida för att fylla på inför veckan.

Snygga LO´s - har lagt upp dig på blogrundan.

Ha en skön vecka