tisdag 23 juni 2009

Poängjakten

Nu är poängjakten färdig, men ändå inte helt klar.

Ulla har nu tillkännagivit vinnaren i kortkategorin, men inte för LO ännu.
Nyfiken på vem vinnaren är? ;0)

Här kommer mitt sista bidrag till tävlingen.






Jo det var jag som vann.... helt otroligt... jag var helt säker på att Christina skulle ta hem det.
Men jisses så roligt, nu ska jag bara leta upp vilka färger jag behöver på min CS =)

Om ni kikar in hos Ulla finns där en liten intervju jag svarat på om ni är mer nyfikna...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis till vinsten!! Snyggt kort!

Ulla sa...

GRATTIS!!! Var så kul att du ville vara med.

Karin sa...

GRATTIS!!! Du har gjort så fina och annorlunda kort!

Anonym sa...

Grattis! Va roligt att du vann!
Kram Anki

Therese sa...

Jättegrattis till dig!! Fina kort och kul att läsa din presentation.

Ann-Sofi sa...

Hej,
Vad mycket fint du gör!
Hittade din blogg när jag var inne i forumet på Creative Scrap. Antar att du inte är medlem där längre ;-).
Får se vad jag själv tycker när jag får hem vikta papper.

Hälsningar Ann-Sofi