onsdag 20 maj 2009

Idioter verkar det finnas gott om

Jag har länge varit förskonad mot folk som tror att de lämnar kommentarer helt anonymt. Jag har sluppit obehagliga och direkt kränkande inlägg och har därför inte velat använda funktionen om att alla kommentarer måste godkännas.

Men nu finns det ju folk som inte kan låta bli att visa sin dumhet när de tror att de är så anonyma. Så tyvärr måste jag lägga in funktionen om att godkänna kommentarerna. Alla ni som lämnar "riktiga" meddelande hoppas jag har överseende med detta, för det är inte alls roligt att behöva sitt och läsa igenom och ta bort inlägg.

Men jag hoppas ändå att ni vill fortsätta att lämna spår efter er för dessa kommentarer är roliga att läsa.


Stor kram till er som tittar in här och så tänkte jag slänga in ett nygammalt alster. Jag har inte visat det här på bloggen innan iaf. Ett kort med recept på marknadsnougat.


6 kommentarer:

Ulla sa...

Jaaa man slutar aldrig förvånas... Jag kommer att skriva till dej i fortsättningen också...

Anonym sa...

Sånt förstår man ju, klart vi fortsätter att lämna kommentarer! Trist för dig med de där dumma kommentarerna, fast nu slipper du i alla fall se dem publicerade.

Jättesnyggt kort!!

Yoli Design sa...

Hej hej tjejjen...
nämen fy så trist att behöva sortera kommentarerna... Fy...
Har jag sluppit än så länge... Pjuuuhhh....

Kortet var jättefint... men hihihi trodde nästan jag kommit fel, när det var juligt redan!! :D Men bättre tidigt än sent iof... :P

Kraaaaaaaaaaam

abcdefghijklmnopqrstuvwxyz sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
chalin sa...

Hej Sessan om du kommer in och läser här igen.
Kan inte svara på kommentaren direkt till mailen. Så skicka din adress ska du få några förslag på butiker med månadspaket
/Chalin

Myownhome sa...

Åh vad fint "marknadsnougat kortet" är! Supersuper fint. :)
Härlig och inspirerande blogg du har måste jag ju passa på att skriva också!

//johanna