fredag 5 december 2008

CC på Allt om scrap

Denna veckan (fram till söndag) pågår det en CC på Allt om scrap. Jag har gjort tre bidrag än så länge, får se om det blir fler, har ju lite annat att göra nu...
För att jag ska kunna lada upp dem i tävlingstråden måste jag först lägga in dem i bloggen så nu får ni också passa på att kika på dem.
Den första är ett kort till en skissutmaning. Det skulle vara två mönstrade papper från två olika företag och något embossat. Tyvärr ser färgerna lite dassiga ut på bakgrundspappret.

Det andra bidraget är en LO till en scraplift

Sista bidraget för nu var en inspirationsutmaning. Även här blev färgerna lite bleka.

4 kommentarer:

Ulla sa...

Åååå här har det också blivit lite gjort. Himla snygga alla tre, och kan hålla med dej, att det första är lite dassigt i färgerna. Känner ju igen pappret...

Gick bra att embossa??(ser jag).

Anki sa...

TACK snälla för kommentaren i min blogg och för hjälpen med de små bebisarna i LERA :) det stod marsipan i mailet jag fick dem med så jag kollade aldrig källan, oops, men TACK för hjälpen!

Trevlig helg och tredje advent!
Kul att du gilla rdet jag skriver/visar i min blogg.

Kram Anki

Angela sa...

Åh vad fin den nedersta är, gillar verkligen färgerna!

Vixen sa...

Midsommartöslo´n är helt underbar!