fredag 31 oktober 2008

En mammas kärlek

Denna LO'n blev jag grymt nöjd med.

Förra helgen när jag var på träffen i Halmstad hittade jag det mönstrade pappret och tyckte det skulle passa perfekt till just detta fotot. Problemet var att jag inte visste hur jag skulle arrangera det hela. Jag fick lite hjälp av Ulla, och när jag kom hem klurade jag vidare på det hon sagt.
Jag tog hennes ide och omformade den lite och ritade en skiss.



Så här blev sedan mitt resultat




Tanken är att det ska komma en journaling också på den, fast det blir ett senare jobb.

När jag fotade av den blev fotot på LO'n inte så bra och det syns lite dåligt men i mitten av varje blomma har jag satt en blingsten (strass).

12 kommentarer:

MissMian sa...

Åh så fin!! Tycker också ibland när man fotar layouterna så kommer de inte helt till sin rätt men den här ser man verkligen hur fin den är!

Anonym sa...

Jättefin och välbalanserad! Snyggt!

citronlime sa...

Jättefin! Helharmoni i den (flumsvar, haha).

Javisst, egentligen skulle man kanske vara duktig och scanna istället...men orka ;) Det blir inte alltid "rätt" när man fotar...

Anonym sa...

Stilren och otroligt snygg i sin färgkombination, foto och dekorationer, mycket läckert!

Anonym sa...

Åh järnspikar va fin, och en superfin skiss, den lägger jag till handlingarna, för att använda vid nåt bra tillfälle, om det är okej??

Trevlig helg

Ejris sa...

vackert och och full med harmoni=)
kram

Ulla sa...

Wowwww, så läcker den blev!! Riktigt, riktigt snygg. Och en ursnygg skiss, den sparar jag gärna..

Anonym sa...

Jättesnygg LO-fina färger!
Vad duktig du är som ritar egna skisser.Det tycker jag är kul att använda i mitt skapande.
Ses på stämpelstafetten.

Sofia sa...

Hej hej jag har en utmaning till dig i min blogg

Superfin LO.

Anonym sa...

Nyyy!!


/Marie

Anonym sa...

Ajdå...
Datorn hoppade visst så det blev fel i förra kommentaren.

Det skulle stå: 'Nyyydelig'

Underbar LO!

/Marie

Anonym sa...

Väldans mycket fint du hade här i din blogg. Tack för inspirationen!