fredag 11 januari 2008

Äntligen är de här

Nu har jag äntligen fått e nya Penny Black-stämplarna. De är så otroligt söta. Vill ju ha allihop, varför ska de vara så dyrt?!?

Så nu får man väl börja att fundera på alla hjärtans dags-korten...

Vill ju helst börja med det samma, men har en del annat som måste göras först... Typ städa, tvätta och plocka bort sista julsakerna. Tråkigt!

Inte nog med stämplarna.... nu har även min Cuttlebug anlänt. Ja som inte trodde att jag skulle skaffa en sådan. Tyckte det var ganska onödigt nog klara man sig väl bra ändå... hahahaha! Hur kan man bara tro något sådant? Tänk att kunna stansa ut bokstäver och slippa sitta rita och sedan klippa ut allt för hand =)

Har använt den nu när jag gjort det senaste projektet. Har dekorerat ett spiralalbum som ska användas som gästbok på ett bröllop. Bil på den kommer senare, när brudparet fått sin present...

2 kommentarer:

Lilo sa...

Oj vad många fina stämplar! Jag hamnade här i din blogg i och med Allt om scraps cybercrop! Kul att få kika in hos dig! =)

Ulla sa...

Hej, strunta i alla måsten just nu, gör det du tycker är roligt. 2 timmar iallafall. Så många söta kort du gjort, kollade in från CC på Allt om Scrap. Men jag återkommer.. Tjingeling